ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ
COMUNA ACĂŢARI
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A NR.10
din 20 iulie 2012
privind organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al Primarului comunei Acăţari
(Regulament de ordine interioară)
Consiliul local al comunei Acăţari,
Ţinând cont de Legea nr. 53/2003, cu modificările şi completările ulterioare, Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată,cu modificările şi completările ulterioare, Statutului funcţionarilor publici – Legea nr. 188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici,republicată Legea nr. 477/2004 privind Codul de Conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, Legea nr. 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă şi ale celorlalte acte normative naţionale care reglementează raporturile de muncă şi de disciplină a muncii, Legea nr. 571/2004 privind protecţia personalului din autorităţile publice, instituţiile publice şi din alte unităţi care semnalează încălcări ale legii.
În conformitate cu prevederile art.36 alin. 2 lit.”a” din Legea nr.215/2001,privind administraţia publică locală,repbulicată,cu modificările şi completările ulterioare,
În temeiul prevederilor art. 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b) din Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1.Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al Primarului comunei Acăţari,,conform anexei,care face parte integrantă din prezenta propunere.
Art.2.Primarul comunei răspunde de respectarea prevederilor cuprinse în Regulament.
Preşedinte de şedinţă,
Pecsi Domokos
Secretar,
Jozsa Ferenc