ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ
COMUNA ACĂȚARI
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A NR.4
din 25 ianuarie 2022
Privind aprobarea Organigramei și Statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari
Consiliul local al comunei Acățari,
Văzând referatul de aprobare a Primarului comunei Acățari nr.381/2022 , și raportul compartimentului de resort nr.389/2022,
Având în vedere prevederile :
Ø art.129 alin.(2),lit.”a”,alin.(3),lit.”c”,art.139, art.370, art 407, art.409 alin.(1) și art.534 din Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ,cu modificările și completările ulerioare,
Ø art.11, art.38 alin.(1) și alin.(2) lit.”b” și art.40 din Legea-Cadru nr.153/2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și H.C.L. nr.42/2017 privind stabilirea salariilor de bază afuncţionarilor publici şi a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate a primarului comunei Acățari,
Ø art. III,pct.8 din O.U.G. nr. 63/2010, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare,
Ținând cont de Hotărârea Consiliului local Acățari,nr. 5 din 28 ianuarie 2021, privind modificarea și aprobarea Organigramei și Statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari
În conformitate cu prevederile Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale,
Ținând cont de prevederile art.7 alin.(1) și alin.(2) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația public,
În temeiul art.196,alin.(1),lit.”a”, coroborat cu prevederile art.243,alin.(1),lit. ”a” din OUG nr.57/2019, privind Codul Administrativ cu modificările și completările ulterioare;
H o t ă r â ș t e:
Art.1.- Se aprobă Statul de funcții și Organigrama pentru personalul din aparatul de specialitate al Primarului comunei Acățari,conform anexei nr.1 și anexei nr.2,care fac parte integrantă din prezenta.
Art.2.-Prezenta se comunică Primarului comunei Acățari,Biroului financiar contabil și resurse umane , Agenție Naționale ale Funcționarilo Public Instituției Prefectului-județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului general al comunei.
Preşedinte de şedinţă,
Menyhárt Bálint
Contrasemnează,
Secretar general,
Jozsa Ferenc