ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ
COMUNA ACĂȚARI
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A NR.5
din 28 ianuarie 2021
privind modificarea și aprobarea Organigramei și Statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari
Consiliul local al comunei Acățari,
Văzând referatul de aprobare a Primarului comunei Acățari nr.391/2021 , și raportul compartimentului de resort nr.396/2021,
Având în vedere prevederile :
Ø art.129 alin.(2),lit.”a”,alin.(3),lit.”c” și art.139 ,coroborat cu prevederile art.407 din Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ,
Ø art.11, art.38 alin.(1) și alin.(2) lit.”b” și art.40 din Legea-Cadru nr.153/2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și H.C.L. nr.47/2017, privind stabilirea salariilor de bază afuncţionarilor publici şi a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate a primarului comunei Acățari;
Ø H.G.R. nr. 4 din 13 ianuarie 2021 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată ;
Ø art. III,pct.8 din O.U.G. nr. 63/2010, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare
Ținând cont de Hotărârea Consiliului local Acățari,nr.16 din 30 martie 2020, privind aprobarea modificării Organigramei și Statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari
Având în vedere Legea nr.273/2006, privind finanţele publice locale;
Văzând prevederile art.7 alin.(1) și alin.(2) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
În temeiul art.196,alin.(1),lit.”a”, coroborat cu prevederile art.243,alin.(1),lit. ”a” din OUG nr.57/2019, privind Codul Administrativ cu modificările și completările ulterioare;
H o t ă r â ș t e:
Art.1. – Se aprobă modificarea structurii funcțiilor publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari,după cum urmează:
Se înfințează funcția publică de consilier achiziții publice ,clasa I, grad profesional principal, în cadrul Biroului financiar contabil și resurse umane.
Art.2.- Se aprobă Statul de funcții și Organigrama pentru personalul din aparatul de specialitate al Primarului comunei Acățari,conform anexei nr.1 și nr.2,care fac parte integrantă din prezenta.
Art.3.-Prezenta se comunică Primarului comunei Acățari,Biroului financiar contabil și resurse umane , Agenție Naționale ale Funcționarilo Public mInstituției Prefectului-județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului general al comunei.
Preşedinte de şedinţă,
Nagy Dalma Imola
Avizat ptr.legalitate,
Secretar general,
Józsa Ferenc