26 June 2015
ROMÂNIA,
JUDEŢUL MUREŞ
PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI
Tel/Fax: 0265 333112, 0265 333298; e-mail: acatari@cjmures.ro, www.acatari.ro
Vizat,
Secretar,
Jozsa Ferenc
P R O I E C T D E H O T Ă R Â R E
privind aprobarea Statului de funcții şi organigramei aparatului de specialitate al Primarului comunei Acăţari
Primarul comunei Acăţari;
Ţinând cont de prevederile art. 107 si 112 alin.(1) din Legea nr. 188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata , cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale Legii nr. 161/2003 , cu modificarile si completarile ulterioare ;
Vâzând adresa Institutiei Prefectului - judetul Mureş, comunicată Institutiei noastre in baza prevederilor art. III alin.(8) din OUG nr. 63/2010 , prin care ni se comunică faptul că în conformitate cu cele prevăzute in Anexa 1 la OUG Nr. 63 / 2010 , numărul maxim de posturi pentru aparatul de specialitate al Primarului si pentru instituţiile publice locale înfiinţate prin Hotărâri ale Consiliului local, la nivelul comunei Acăţari, pentru anul 2015 este de 38 posturi ;
Luând cunostinţă de avizul favorabil al comisiei de specialitate a consiliului local , dat proiectului de hotărâre respectiv;
În conformitate cu prevederile Legii Nr. 13 din 7 martie 2011,privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare,
În baza prevederilor art. 36 alin.(3) litera ,,b ,, din Legea nr. 215/2001 a administratiei publice locale, republicata , cu modificarile si completarile ulterioare ;
În temeiul art.46 alin "5" din Legea nr.215/2001,privind administraţia publică locală,republicată ,cu modificările şi completările ulterioare;
p r o p u n e:
Art.1. Se aprobă Statul de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului comunei Acățari ,conform anexei nr.1,care face parte integrantă din prezenta .
Art.2. Se aprobă Organigrama Primăriei comunei Acățari, conform anexei nr.2,care face parte integrantă din prezenta .
Art.3. Primarul comunei și Şeful biroului financiar contabil şi resurse umane vor duce la îndeplinire prevedeile prezentei.
Art.4. Prin grija secretarului prezenta hotărâre se va comunica primarului, Instituţiei Prefectului - Judeţul Mureş, Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi va fi adusă la cunoştinţă publică prin afişare.
Vizat
Comisia juridică
Nam Vilmos
Primar,
Osvath Csaba