17 May 2013
ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ Vizat,
PRIMĂRIA COMUNEI Secretar
ACĂŢARI Jozsa Ferenc
P R O I E C T D E H O T Ă R Â R E
privind aprobarea Statului de personal/funcţii şi organigrama aparatului de specialitate al primarului comunei Acăţari
Primarul comunei Acăţari;
Ţinând cont de prevederile art. 107 si 112 alin.(1) din Legea nr. 188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata , cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale Legii nr. 161/2003 , cu modificarile si completarile ulterioare ;
Vâzând adresa Institutiei Prefectului - judetul Mureş, comunicată Institutiei noastre in baza prevederilor art. III alin.(8) din OUG nr. 63/2010 , prin care ni se comunică faptul că în conformitate cu cele prevăzute in Anexa 1 la OUG Nr. 63 / 2010 , numărul maxim de posturi pentru aparatul de specialitate al Primarului si pentru instituţiile publice locale înfiinţate prin Hotărâri ale Consiliului local, la nivelul comunei Acăţari, este de maxim 38 posturi ;
Luând cunostinţă de avizul favorabil al comisiei de specialitate a consiliului local , dat proiectului de hotărâre respectiv;
În baza prevederilor art. 36 alin.(3) litera ,,b ,, din Legea nr. 215/2001 a administratiei publice locale, republicata , cu modificarile si completarile ulterioare ;
În temeiul art.46 alin "5" din Legea nr.215/2001,privind administraţia publică locală,republicată ,cu modificările şi completările ulterioare;
p r o p u n e:
Art.1. Se aprobă Statul de personal/funcţii şi şi numărul de personal al aparatului de specialitate al primarului comunei Acăţari şi a funcţiilor publice,conform anexei nr.2,care face parte integrantă din prezenta .
Art.2. Se aprobă Organigrama aparatului de specialitatea al Primarului comunei Acăţari, conform anexei nr.1,care face parte integrantă din prezenta .
Art.3.Şeful biroului financiar contabil şi resurse umane răspunde de exactitatea datelor prevăzute în anexe.
Vizat,
Comisia juridică Primar,
Nam Vimos Osvath Csaba