02 February 2015

ROMANIA  VIZAT

JUDEŢUL MUREŞ  Secretar,

COMUNA  ACĂŢARI      Jozsa  Ferenc

PRIMAR  

PROIECT DE HOTĂRÂRE

privind  aprobarea rectificării bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2015

 

 

       Primarul comunei Acăţari,

  Avînd în vedere prevederile art.38 (2) litera "d"din Legea nr.215/2001,privind administraţia publică locală, republicată;

  În conformitate cu prevederile art.16 din Legea nr.500/2002,privind finanţele publice locale;

  Ţinând cont de Legea nr. 186 din 2014 privind Bugetul de stat pe anul 2015

  Având în vedere, Decizia 252193/28.01.2015 a Administrației Județene a Finanţelor Publice Mureş privind repartizarea sumelor defalcate din TVA pentru finanțarea instituțiilor de învățământ .

  Ţinând cont de adresa nr. 1979 din 27.01.2015 a Administrației Județene a Finanţelor Publice Mureş privind repartizarea sumele defalcate din unele venituri ale statului pentru anul 2015,

  Având în vedere decizia nr. 3.364/29.01.2015 a Administrației Județene a Finanţelor Publice Mureş privind repartizarea nivelului maxim de cheltuieli de personal,

    Conform adresei nr. 475/e din 29.10.2013 a Direcţiei Silvice Mureş privind bugetul de venituri şi cheltuieli aferente anului 2015.

  În temeiul art.45 alin. (6)  din Legea nr.215/2001,privind administraţia publică locală,republicată

 

 P r o p u n e :

 

  Art.1.Se aprobă Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2014, conform anexei, care face parte integrantă din prezenta  propunere  cu următorii indicatori principali:

         Lei  

Nr.

Crt.

Denumirea Indicator

Cod Ind

Aprobat pe anul 2014

1

Venituri proprii de la pers fizice şi pers juridice

 

2.057.000

2

Cote def. Din Impozitul pe venit

040201

826.000

3

Sume alocate din cote def. Imp. Venit ptr. Echilibrare

040204

0

4

Sume defalcate din TVA

110202

1.792.000

5

Sume def. Din TVA din Învăţământ – salarii si hotarari judecatoresti

110202

1.415.000

6

Sume def. Din TVA din Învăţământ – cheltuieli cu bunuri si servicii

110202

160.000

7

Sume def. Din TVA ptr. Asistenţi handicapaţi

110202

173.000

8

Sume def. Din TVA ptr. Evidenţa Populaţiei si ajutor de incalzire

110202

43.000

9

Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget

110206

74.390

10

Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget – Direcţia Finanţelor Publice

110206

74.390

11

Subvenţii de la alte bugete

4202

67.000

12

Subvenţii pentru încălzirea loc.

420234

40.000

14

Subvenţii de la buget de stat ptr. Finanţarea sănătăţii

420241

27.000

15

Sume primite de la UE in contul platilor efectuate

4502

838000

 

TOTAL VENITURI conf. anexei

 

6.032.390

 

TOTAL CHELTUIELI

 

6.262.390

 

TOTAL VENITURI sectiunea de functionare

 

5.194.390

 

TOTAL CHELTUIELI sectiunea de functionare

 

5.194.390

 

TOTAL VENITURI sectiunea de dezvoltare

 

838.000

 

TOTAL CHELTUIELI sectiunea de dezvoltare

 

1.068.000

 

Deficitul secţiunii de dezvoltare acoperit din excedentul anului 2012

 

230.000

 

Se aprobă - Cheltuieli Secţiunii de Funcţionare 5.194.390 lei

     - Cheltuieli Secţiunii de Dezvoltare 1.068.000 lei

 

Art.2. Se aprobă cheltuieli aferent drepturi contract colectiv de muncă în valoare totală de 183.000 lei din următoarele conturi 5102, 5402, 6102, 6602, 6702, 7002, 7402, 7010, după cum urmează:

-  hrană pentru angajaţi: 183.000 lei

 

Art.3. Pentru cheltuielile aferente cheltuielilor de transport pentru învăţământ se propune suma de 50.000 lei 

 

 

Art.4.Se aprobă bugetul activităţii autofinanţate, conform anexei,care face parte  integrantă din prezenta, cu următorii indicatori:

Venituri  Cheltuieli

  - serviciul public de reparaţii   99.000  99.000

  - cămin cultural     238.000  238.000 

- păşuni comunale     7.000  7.000   - silvicultură     53.000  53.000

 

    Propus

Total  venit      397.000   

Total  cheltuieli  397.000

 

 

 

 

 

 

Art.5. Repartizarea excedentului anului 2014:

Total excedent:      506.800

Din care virări către buget pentru gol de casă sectiunii de functionare 2015  300.000 

Finanţare secţiune de dezvoltare 2015       206.800 

 

  Art.6 Se propune finanţarea următoarelor lucrări/dotări de investiţii din bugetul local 

 

Nr. Crt.

Denumirea investiţiei

Suma propusă cu TVA

- Lei -

Cod. Ind.

2

Achizitionare teren agricol

50.000

51.02

5

Achizitionare cort iundustrial

150.000

84.02

6

Asfaltare DC 43 Gaiesti Suveica

30.000

65.02

 

TOTAL 

230.000

 

 

  Art.7. Se aprobă alocarea sumei de 400.000 lei pentru finanțrea asociaților și fundațiilor.

Art.8. Se aprobă Bilanțul pe anul 2014 a SC. Salubritate Valea Nirajului SRL.

Art.9. Se aprobă Planul Achizițiilor Publice aferent anului 2015 (Anexa 1 la HCL)

Art.9.Ordonatorul principal  şi compartimentul financiar  vor duce la îndeplinire prevederile prezentului  proiect.

 

Vizat favorabil

Comisia pentru activități economico financiare,

Agricultură, amenajarea teritoriului și urbanism

  Paizs Sarolta    Primar,

    Osvath Csaba