02 February 2015
ROMANIA VIZAT
JUDEŢUL MUREŞ Secretar,
COMUNA ACĂŢARI Jozsa Ferenc
PRIMAR
PROIECT DE HOTĂRÂRE
privind aprobarea rectificării bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2015
Primarul comunei Acăţari,
Avînd în vedere prevederile art.38 (2) litera "d"din Legea nr.215/2001,privind administraţia publică locală, republicată;
În conformitate cu prevederile art.16 din Legea nr.500/2002,privind finanţele publice locale;
Ţinând cont de Legea nr. 186 din 2014 privind Bugetul de stat pe anul 2015
Având în vedere, Decizia 252193/28.01.2015 a Administrației Județene a Finanţelor Publice Mureş privind repartizarea sumelor defalcate din TVA pentru finanțarea instituțiilor de învățământ .
Ţinând cont de adresa nr. 1979 din 27.01.2015 a Administrației Județene a Finanţelor Publice Mureş privind repartizarea sumele defalcate din unele venituri ale statului pentru anul 2015,
Având în vedere decizia nr. 3.364/29.01.2015 a Administrației Județene a Finanţelor Publice Mureş privind repartizarea nivelului maxim de cheltuieli de personal,
Conform adresei nr. 475/e din 29.10.2013 a Direcţiei Silvice Mureş privind bugetul de venituri şi cheltuieli aferente anului 2015.
În temeiul art.45 alin. (6) din Legea nr.215/2001,privind administraţia publică locală,republicată
P r o p u n e :
Art.1.Se aprobă Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2014, conform anexei, care face parte integrantă din prezenta propunere cu următorii indicatori principali:
Lei
Nr. Crt. |
Denumirea Indicator |
Cod Ind |
Aprobat pe anul 2014 |
1 |
Venituri proprii de la pers fizice şi pers juridice |
|
2.057.000 |
2 |
Cote def. Din Impozitul pe venit |
040201 |
826.000 |
3 |
Sume alocate din cote def. Imp. Venit ptr. Echilibrare |
040204 |
0 |
4 |
Sume defalcate din TVA |
110202 |
1.792.000 |
5 |
Sume def. Din TVA din Învăţământ – salarii si hotarari judecatoresti |
110202 |
1.415.000 |
6 |
Sume def. Din TVA din Învăţământ – cheltuieli cu bunuri si servicii |
110202 |
160.000 |
7 |
Sume def. Din TVA ptr. Asistenţi handicapaţi |
110202 |
173.000 |
8 |
Sume def. Din TVA ptr. Evidenţa Populaţiei si ajutor de incalzire |
110202 |
43.000 |
9 |
Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget |
110206 |
74.390 |
10 |
Sume def. Din TVA ptr. Echilibrare Buget – Direcţia Finanţelor Publice |
110206 |
74.390 |
11 |
Subvenţii de la alte bugete |
4202 |
67.000 |
12 |
Subvenţii pentru încălzirea loc. |
420234 |
40.000 |
14 |
Subvenţii de la buget de stat ptr. Finanţarea sănătăţii |
420241 |
27.000 |
15 |
Sume primite de la UE in contul platilor efectuate |
4502 |
838000 |
|
TOTAL VENITURI conf. anexei |
|
6.032.390 |
|
TOTAL CHELTUIELI |
|
6.262.390 |
|
TOTAL VENITURI sectiunea de functionare |
|
5.194.390 |
|
TOTAL CHELTUIELI sectiunea de functionare |
|
5.194.390 |
|
TOTAL VENITURI sectiunea de dezvoltare |
|
838.000 |
|
TOTAL CHELTUIELI sectiunea de dezvoltare |
|
1.068.000 |
|
Deficitul secţiunii de dezvoltare acoperit din excedentul anului 2012 |
|
230.000 |
Se aprobă - Cheltuieli Secţiunii de Funcţionare 5.194.390 lei
- Cheltuieli Secţiunii de Dezvoltare 1.068.000 lei
Art.2. Se aprobă cheltuieli aferent drepturi contract colectiv de muncă în valoare totală de 183.000 lei din următoarele conturi 5102, 5402, 6102, 6602, 6702, 7002, 7402, 7010, după cum urmează:
- hrană pentru angajaţi: 183.000 lei
Art.3. Pentru cheltuielile aferente cheltuielilor de transport pentru învăţământ se propune suma de 50.000 lei
Art.4.Se aprobă bugetul activităţii autofinanţate, conform anexei,care face parte integrantă din prezenta, cu următorii indicatori:
Venituri Cheltuieli
- serviciul public de reparaţii 99.000 99.000
- cămin cultural 238.000 238.000
- păşuni comunale 7.000 7.000 - silvicultură 53.000 53.000
Propus
Total venit 397.000
Total cheltuieli 397.000
Art.5. Repartizarea excedentului anului 2014:
Total excedent: 506.800
Din care virări către buget pentru gol de casă sectiunii de functionare 2015 300.000
Finanţare secţiune de dezvoltare 2015 206.800
Art.6 Se propune finanţarea următoarelor lucrări/dotări de investiţii din bugetul local
Nr. Crt. |
Denumirea investiţiei |
Suma propusă cu TVA - Lei - |
Cod. Ind. |
2 |
Achizitionare teren agricol |
50.000 |
51.02 |
5 |
Achizitionare cort iundustrial |
150.000 |
84.02 |
6 |
Asfaltare DC 43 Gaiesti Suveica |
30.000 |
65.02 |
|
TOTAL |
230.000 |
|
Art.7. Se aprobă alocarea sumei de 400.000 lei pentru finanțrea asociaților și fundațiilor.
Art.8. Se aprobă Bilanțul pe anul 2014 a SC. Salubritate Valea Nirajului SRL.
Art.9. Se aprobă Planul Achizițiilor Publice aferent anului 2015 (Anexa 1 la HCL)
Art.9.Ordonatorul principal şi compartimentul financiar vor duce la îndeplinire prevederile prezentului proiect.
Vizat favorabil
Comisia pentru activități economico financiare,
Agricultură, amenajarea teritoriului și urbanism
Paizs Sarolta Primar,
Osvath Csaba