22 February 2016

ROMANIA

JUDEŢUL MUREŞ    Vizat,

PRIMĂRIA COMUNEI    Secretar

ACĂŢARI    Jozsa Ferenc

 

 

 

PROIECT DE HOTĂRÂRE

privind aprobarea înfințării unui post suplimentar de șofer în cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari și aprobarea Statului de funcții și a organigramei

 

 

  Primarul comunei Acățari,

  Având în vedere:

  - expunerea de motive a Primarului comunei Acățari nr.990/3/19.02.2015 și raportul biroului financiar contabil şi resurse umane nr. 991/3/19.02.2015;

  -   adresa  Institutiei  Prefectului -  judetul Mureş, comunicată Institutiei  noastre  in  baza  prevederilor  art. III  alin.(8)  din  OUG  nr.  63/2010 ,  prin  care  ni  se  comunică  faptul  că  în conformitate  cu cele  prevăzute  in Anexa  1  la  OUG  Nr. 63  / 2010 ,  numărul  maxim  de  posturi  pentru  aparatul  de  specialitate  al  Primarului  si  pentru  instituţiile  publice locale  înfiinţate  prin  Hotărâri ale  Consiliului  local, la  nivelul  comunei  Acăţari  este  de  38  posturi ;

  - prevederile art.III alin.(1) din Ordonanța de Urgențăa Guvernului nr.63/2010,pentru  modificarea și completarea Legii nr.273/2006,privind finanțele publice locale,precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare ;

  - prevederile art.IV,pct.4 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.58/2014,privind stabilirea unor măsuri financiare și modificarea unor acte normative,cu modificările și completările ulterioare ;

  - prevederile Legii cadru privind salarizarea unitară a persoanelor plătite din fonduri publice nr.284/2010,cu modificările și completările ulterioare ;

  În temeiul prevederilor art.36 alin.(2) lit.”a”,alin. (3),lit.”b”,art.45 alin.(1) și art.115 alin.(1) lit.”b” din legea nr.215/2001,privind administrația publică locală,republicată,cu modificările și completările ulterioare;

 

 

  P r o p u n:

 

 

  Art.1.Se aprobă înfințarea unui post suplimentar de șofer în cadrul Compartimentului de dezvoltare publică,din aparatul de specialitate al Primarului comunei Acățari,necesar deservirii microbuzului școlar,primit în baza Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.115/2011.

  Art.2.Se aprobă Organigrama și Statul de funcții pentru personalul din aparatul de specialitate al primarului comunei,conform anexei nr.1 și nr.2,care fac parte integrantă din prezenta.

  Art.3.Prezenta se comunică Primarului comunei Acățari,Biroului financiar contabil și resurse umane și Instituției Prefectului-județul Mureș.

  Art.4.Prevederile prezentei hotărâri vor fid use la îndeplinire de primarul comunei Acățari.

 

    Vizat

    Comisia juridică

    Nam Vilmos     Primar,

     Osvath Csaba