20 January 2023
ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ Vizat,
PRIMĂRIA COMUNEI Secretar general
ACĂŢARI Jozsa Ferenc
PROIECT DE HOTĂRÂRE
privind aprobarea Organigramei și Statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari
Primarul comunei Acăţari,
Văzând referatul de aprobare a Primarului comunei Acățari nr.434/2022 , și raportul compartimentului de resort nr.442/2022,
Având în vedere prevederile :
Ø art.129 alin.(2),lit.”a”,alin.(3),lit.”c”,art.139, art.370, art 407, art.409 alin.(1) și art.534 din Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ,cu modificările și completările ulerioare,
Ø art.11, art.38 alin.(1) și alin.(2) lit.”b” și art.40 din Legea-Cadru nr.153/2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și H.C.L. nr.42/2017 privind stabilirea salariilor de bază afuncţionarilor publici şi a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate a primarului comunei Acățari;
Ø art. III,pct.8 din O.U.G. nr. 63/2010, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare
Ținând cont de Hotărârea Consiliului local Acățari,nr. 16 din 24 februarie 2022, privind modificarea și aprobarea Organigramei și Statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari
Având în vedere Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale;
Văzând prevederile art.7 alin.(1) și alin.(2) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
În temeiul art.136 alin "1" din Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ,
P r o p u n e :
Art.1.- Se aprobă Statul de funcții și Organigrama pentru personalul din aparatul de specialitate al Primarului comunei Acățari,conform anexei nr.1 și anexei nr.2,care fac parte integrantă din prezenta.
Art.2.-Prezenta se comunică Primarului comunei Acățari,Biroului financiar contabil și resurse umane , Agenție Naționale ale Funcționarilo Public Instituției Prefectului-județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului general al comunei.
Primar,
Osvath Csaba
ROMÂNIA,
JUDEŢUL MUREŞ
PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI
Tel/Fax: 0265 333112, 0265 333298; e-mail: acatari@cjmures.ro, www.acatari.ro
Nr. 434 din 20 ianuarie 2023
REFERAT DE APROBARE
privind aprobarea Organigramei și Statului de funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari
În data de 5 iulie 2019 a intrat în vigoare Ordonanța de Urgență nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ.
În art.129 este stipulat:
Consiliul local exercită următoarele categorii de atribuţii:
a)atribuţii privind unitatea administrativ-teritorială, organizarea proprie, precum şi organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local şi ale societăţilor şi regiilor autonome de interes local;
În exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. a), consiliul local:
c)aprobă, în condiţiile legii, la propunerea primarului, înfiinţarea, organizarea şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local, reorganizarea şi statul de funcţii ale regiilor autonome de interes local, precum şi înfiinţarea, reorganizarea sau desfiinţarea de societăţi de interes local şi statul de funcţii al acestora;
Având în vedere că în statul de funcții ,față de cel precedent aprobat , există modificări și anume:
- a fost aprobată demisia unui polițist local și prin transfer a fost numită o altă persoană
- a fost aprobată demisia referentului de la Compartimentul de fond funciar,
- au existat decese și noi angajări la asistenți personali a persoanelor cu handicap grav,cu asistent personal
se propune aprobarea noului Stat de funcții și Organigramă al aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari,
Primar,
Osvath Csaba