22 January 2021

ROMANIA
JUDEŢUL MUREŞ                                                                            Vizat,

PRIMĂRIA COMUNEI                                                            Secretar general

ACĂŢARI                                                                                     Jozsa  Ferenc

 

 

PROIECT DE HOTĂRÂRE

privind modificarea  și aprobarea  Organigramei și  Statului de  funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari

 

 

            Primarul comunei Acăţari,

Văzând  referatul de aprobare  a Primarului comunei Acățari nr.391/2021 , și raportul  compartimentului de resort  nr.396/2021,

                        Având în vedere prevederile :

Ø  art.129 alin.(2),lit.”a”,alin.(3),lit.”c” și art.139 ,coroborat cu prevederile art.407 din Ordonanța de Urgență  nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ,

Ø  art.11, art.38 alin.(1) și alin.(2) lit.”b” și art.40 din Legea-Cadru nr.153/2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și H.C.L. nr.42/2017 privind stabilirea salariilor de bază afuncţionarilor publici şi a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate a primarului comunei Acățari;

Ø  H.G.R.  nr. 4 din 13 ianuarie 2021 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată ;

Ø  art. III,pct.8  din O.U.G. nr. 63/2010, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare

 
Ținând cont de  Hotărârea Consiliului local Acățari,nr.16  din 30 martie 2020, privind aprobarea  modificării  Organigramei și  Statului de  funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari

Având în vedere Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale;

Văzând prevederile art.7 alin.(1) și alin.(2) din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică

 

                  În temeiul art.136  alin "1"   din Ordonanța de Urgență  nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ,

 

P r o p u n e :

 

Art.1. – Se aprobă modificarea structurii funcțiilor publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari,după cum urmează:

Se înfințează funcția publică de  consilier achiziții publice  ,clasa I, grad profesional principal, în cadrul  Biroului financiar contabil și resurse umane.

Art.2.- Se aprobă  Statul de funcții și  Organigrama pentru  personalul din aparatul de specialitate al Primarului comunei Acățari,conform anexei nr.1 și nr.2,care fac parte integrantă din prezenta.

                        Art.3.-Prezenta se comunică Primarului comunei Acățari,Biroului financiar contabil și resurse umane , Agenție Naționale ale Funcționarilo Public mInstituției Prefectului-județul Mureș și se aduce la cunoștință publică prin grija secretarului general al comunei.

 

                                                                                        Primar,

                                                                                       Osvath Csaba

 

ROMÂNIA,

JUDEŢUL MUREŞ

PRIMĂRIA COMUNEI ACĂŢARI
Tel/Fax: 0265 333112, 0265 333298; e-mail: acatari@cjmures.ro,  www.acatari.ro
 

Nr. 391 din  22 ianuarie 2021
 

                                                                                              

REFERAT DE APROBARE

privind modificarea  și aprobarea  Organigramei și  Statului de  funcţii al aparatului de specialitate al primarului din cadrul Primăriei comunei Acățari

 

 

 

În data de 5 iulie 2019 a intrat în vigoare Ordonanța de Urgență  nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ.

 

În art.129  este stipulat:

 

 Consiliul local exercită următoarele categorii de atribuţii:

a)atribuţii privind unitatea administrativ-teritorială, organizarea proprie, precum şi organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local şi ale societăţilor şi regiilor autonome de interes local;

 

 În exercitarea atribuţiilor prevăzute la alin. (2) lit. a), consiliul local:

 

c)aprobă, în condiţiile legii, la propunerea primarului, înfiinţarea, organizarea şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor publice de interes local, reorganizarea şi statul de funcţii ale regiilor autonome de interes local, precum şi înfiinţarea, reorganizarea sau desfiinţarea de societăţi de interes local şi statul de funcţii al acestora;

 

 

Având în vedere că în statul de funcții ,față de cel precedent aprobat , există modificări și anume:

-                         personalul SMURD a fost transferat la ISU ”Horea” al județului Mureș

-                          a fost ocupat funcția publică vacantă  de  inspector,clasa I, grad profesional principal  în cadrul Compartimentului fond funciar

-                          fiecare   UAT trebuie să funcționeze  cu  un consilier de achiziții publice

se propune modificarea și   aprobarea noului Stat de funcții și Organigramă  al aparatului de specialitate al Primarului comunei Acățari,

 

 

                                                                   Primar,

                                                                   Osvath Csaba